Care sunt beneficiile consumului de ovaz la micul dejun

Nimic nu spune “buna dimineata” mai bine decat o face un bol de ovaz cald. Fie ca sunt usor gatiti si cremosi, sau amestecati si combinati cu fructe proaspete intr-un smoothie sanatos si hranitor, ovazul ii ofera corpului nostru multe beneficii din punctul de vedere al sanatatii. Daca nu mananci ovaz la micul dejun atunci ar trebui sa afli ca pierzi o cale delicioasa de a adauga fibre si nutrienti alimentatiei tale si asta chiar de la primele ore ale diminetii. Consumul de produse sanatoase sau produse naturiste face foarte bine starii de sanatate si de aceea ar trebui sa fie incluse in dieta zilnica a oricui.

Ovazul este o cereala integrala, iar consumul de cereale integrale poate scadea riscul de a contacta diverse boli, printre acestea fiind incluse si tensiunea mare sau diabetul de tip doi. In general toate cerealele integrale sunt o sursa foarte buna de fier, magneziu si vitamina B. Consumul de ovaz poate scadea nivelul de colesterol, in special cantitatea de colesterol rau. Daca o persoana este diagnosticata cu un colesterol mare atunci ar trebui sa ia considerare consumul de fulgi de ovaz si integrarea acestuia in dieta zilnica.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s